Časový rozsah vzdělávacího programu: prezence od 9:30 hod. začátek v 10:30 hod., ukončení druhý den ve 12:30 hod.
Program:
8. 12. 2016 (1.část 10.30 - 12.00 hod., 2.část 13.00 – 15.30 hod.)
- MgA. Libor Buchta, Mgr. Marcela Orságová
- povinná školní dokumentace včetně školní matriky - nejčastější chyby
- školní řád – související právní opora
- hodnocení žáka v ZUŠ v praxi v individuální a kolektivní výuce všech oborů – průběžné, závěrečné, formativní, sumativní
- zařazování nových žáků do ročníku z přípravného studia, bez přípravného studia, nových žáků do vyšších ročníků, požadavky školy pro přijetí žáků do jednotlivých oborů (kritéria), práce komise
- souhlas rodičů s koncerty, uveřejňování fotografií na webových stránkách ve vazbě na školní řád – vzájemné vztahy se zákonnými zástupci nezletilých žáků a zletilými žáky – komunikace
- spojování žáků přípravného studia, základního studia I. a II. stupně a studia pro dospělé
8. 12. 2016 (15:30 - 17:00 hod.)
- JUDr. Dagmar Lichovníková
Vybrané otázky zákoníku práce - skončení pracovního poměru
- dohoda
- výpověď zaměstnance
- výpověď zaměstnavatele (organizační důvody, zdravotní důvody, neplnění předpokladů, požadavků, porušování povinností)
- okamžité zrušení pracovního poměru
- další způsoby skončení pracovního poměru
- diskuse
9. 12. 2016 (8:30 - 12:30 hod.)
Doplňková činnost v ZUŠ
- Základní právní předpisy
- Živnosti – podmínky zřízení
- Vymezení doplňkové a jiné činnost
- Půjčování nástrojů
- Předpoklady k provozování doplňkové a jiné činnosti
- Personální zajištění doplňkové a jiné činnosti
- Hospodaření v doplňkové a jiné činnosti
- Klíčování nákladů hlavní a doplňkové činnosti
- Hospodářský výsledek v DČ a zdanění
(konkrétní dotazy k jednotlivým seminářům je možno zaslat před seminářem, budou zařazeny do programu)
Máte-li o setkání zájem, zašlete prosím závaznou přihlášku do 2. 12. 2016 prostřednictvím přihlašovacího formuláře na našich webových stránkách, popř. e-mailem nebo poštou. Po tomto datu je možné se přihlásit po telefonické dohodě.
Přihlášeným účastníků zašleme fakturu na zaplacení.
Podmínky účasti: Účastníci jsou zařazováni podle došlého pořadí. Přihlášku lze zrušit pouze do termínu uzávěrky (termín přihlášek – rozhodující je den doručení), při vrácení platby bude účtován stornovací poplatek ve výši 10 %. Při neúčasti nebo zrušení přihlášky po uzávěrce, poplatek nevracíme. Organizace má právo vyslat náhradníka. Změna termínu semináře, lektora a přednáškového sálu vyhrazena.