Celostátní vzdělávací setkání řídících pracovníků ZUŠ

termín: 08.12.2016 - 09.12.2016

Zveme Vás na vzdělávací program akreditovaný MŠMT ČR č. 36083/2015-2-861

určeno pro:   časový rozsah:   dvoudenní setkání
místo konání:   Praha - WELLNESS HOTEL STEP, Malletova 1141/4 akreditace:   MŠMT ČR č. 36083/2015-2-861
var. symbol:   Přihlášeným účastníkům zašleme fakturu na úhradu vzdělávání. lektor:   JUDr. Dagmar Lichovníková, MgA. Libor Buchta, Mgr. Marcela Orságová, Mgr. Pavel Zeman
typ semináře:   cena:   2.290 Kč

Časový rozsah vzdělávacího programu: prezence od 9:30 hod. začátek v 10:30 hod., ukončení druhý den ve 12:30 hod.

Program:

 8. 12. 2016  (1.část 10.30 - 12.00 hod., 2.část 13.00  – 15.30 hod.)

  • MgA. Libor Buchta, Mgr. Marcela Orságová
  • povinná školní dokumentace včetně školní matriky - nejčastější chyby
  • školní řád – související právní opora
  • hodnocení žáka v ZUŠ v praxi v individuální a kolektivní výuce všech oborů – průběžné, závěrečné, formativní, sumativní
  •  zařazování nových žáků do ročníku z přípravného studia, bez přípravného studia, nových žáků do vyšších ročníků, požadavky školy pro přijetí žáků do jednotlivých oborů (kritéria), práce komise
  • souhlas rodičů s koncerty, uveřejňování fotografií na webových stránkách ve vazbě na školní řád – vzájemné vztahy se zákonnými zástupci nezletilých žáků a zletilými žáky – komunikace
  • spojování žáků přípravného studia, základního studia I. a II. stupně a studia pro dospělé

 

8. 12. 2016 (15:30 - 17:00 hod.)

  • JUDr. Dagmar Lichovníková

Vybrané otázky zákoníku práce - skončení pracovního poměru

  • dohoda
  • výpověď zaměstnance
  • výpověď zaměstnavatele (organizační důvody, zdravotní důvody, neplnění předpokladů, požadavků, porušování povinností)
  • okamžité zrušení pracovního poměru
  • další způsoby skončení pracovního poměru
  •  diskuse

 

9. 12. 2016  (8:30 - 12:30 hod.)

  • Mgr. Pavel Zeman

Doplňková činnost v ZUŠ

  • Základní právní předpisy
  • Živnosti – podmínky zřízení
  • Vymezení doplňkové a jiné činnost
  • Půjčování nástrojů
  • Předpoklady k provozování doplňkové a jiné činnosti
  • Personální zajištění doplňkové a jiné činnosti
  • Hospodaření v doplňkové a jiné činnosti
  • Klíčování nákladů hlavní a doplňkové činnosti
  • Hospodářský výsledek v DČ a zdanění

 

(konkrétní dotazy k jednotlivým seminářům je možno zaslat před seminářem, budou zařazeny do programu)

Máte-li o setkání zájem, zašlete prosím závaznou přihlášku do 2. 12. 2016  prostřednictvím přihlašovacího formuláře na našich webových stránkách, popř. e-mailem nebo poštou. Po tomto datu je možné se přihlásit po telefonické dohodě.

Přihlášeným účastníků zašleme fakturu na zaplacení.

Podmínky účasti: Účastníci jsou zařazováni podle došlého pořadí. Přihlášku lze zrušit pouze do termínu uzávěrky (termín přihlášek – rozhodující je den doručení), při vrácení platby bude účtován stornovací poplatek ve výši 10 %. Při neúčasti nebo zrušení přihlášky po uzávěrce, poplatek nevracíme. Organizace má právo vyslat náhradníka. Změna termínu semináře, lektora a přednáškového sálu vyhrazena.

 

MŮŽETE DOOBJEDNAT

  • Ubytování včetně snídaně: dvoulůžkový pokoj cena za osobu/noc - 650 Kč
  • 8.12.2016 OBĚD - 180 Kč
  • 8.12.2016 VEČEŘE - 180 Kč
  • 9.12.2016 OBĚD - 180 Kč
  • Ubytování včetně snídaně: jednolůžkový pokoj - 1100 Kč

ZAHESLOVANÉ STUDIJNÍ MATERIÁLY