Celostátní vzdělávací setkání řídících pracovníků základních uměleckých škol

termín: 12.12.2017 - 13.12.2017

Zveme Vás na akreditovaný vzdělávací program

určeno pro:   školy časový rozsah:   začátek semináře 12. 12. 2017 v 10:30 hod. (prezence od 9:30 hod.)
místo konání:   Praha - WELLNESS HOTEL STEP, Malletova 1141/4 akreditace:   MSMT -36083/2015-2-861
var. symbol:   Přihlášeným účastníkům zašleme fakturu na úhradu vzdělávání. lektor:   JUDr. Dagmar Lichovníková, JUDr. Marie Salačová, Bc. Jiří Stárek
typ semináře:   dvoudenní seminář cena:   2.390 Kč

Lektorské zabezpečení a témata:

12. 12. 2017  od 10:30 do 12:00 hod.

JUDr. Dagmar Lichovníková - téma: Pracovnělékařské služby - změny v právní úpravě od 1.11.2017

  •  smlouvy zaměstnavatelů s poskytovateli PLS
  • nový institut pověřeného poskytovatele
  • pracovnělékařské prohlídky vstupní při vzniku zaměstnání (změna, včetně novely zákoníku práce), periodické, mimořádné a výstupní (změny novelou vyhlášky) • jejich zajišťování a obsah podle prováděcí vyhlášky
  •  jak u dohod o pracích mimo pracovní poměr (změna)

 

12. 12. 2017  od 13:00 do 17:00 hod.

JUDr. Marie Salačová - téma: Cestovní náhrady ve škole

  • sjednávání místa výkonu práce a pravidelného pracoviště
  • problematika poskytování a krácení tuzemského a zahraničního stravného
  • správný postup zaměstnavatele při vysílání zaměstnanců na pracovní cesty, řešení tuzemských a zahraničních pracovních cest, školy v přírodě, výlety, lyžařské kurzy,…
  • používání soukromých silničních motorových vozidel a náhrady s tím spojené
  • paušalizace cestovních náhrad
  • diskuse – otázky a odpovědi

 

13. 12. 2017  od 8:30 do 12:30 hod.

Bc. Jiří Stárek
- téma: „Co je výsledek“ vzdělávání na ZUŠ? Co je „výstupem“ kvalitní školy? Podle čeho poznám, že řídím „kvalitní ZUŠ“? workshop pod vedením lektora – facilitátora

 

Konkrétní dotazy k jednotlivým seminářům je možno zaslat před seminářem, budou zařazeny do programu.

Máte-li o setkání zájem, zašlete prosím závaznou přihlášku do 7. 12. 2017 prostřednictvím přihlašovacího formuláře na našich webových stránkách, popř. e-mailem nebo poštou.

Přihlášeným účastníků zašleme fakturu na zaplacení.

 

Podmínky účasti: Účastníci jsou zařazováni podle došlého pořadí. Přihlášku lze zrušit pouze do termínu uzávěrky (termín přihlášek – rozhodující je den doručení), při vrácení platby bude účtován stornovací poplatek ve výši 10 %. Při neúčasti nebo zrušení přihlášky po uzávěrce, poplatek nevracíme. Organizace má právo vyslat náhradníka. Změna termínu semináře, lektora a přednáškového sálu vyhrazena

 

 

 

 

 

MŮŽETE DOOBJEDNAT

  • Ubytování - jednolůžkový pokoj vč. snídaně - 1100 Kč
  • Ubytování - dvoulůžkový pokoj vč. snídaně (cena za 1 osobu/noc) - 650 Kč
  • Oběd 12.12.2017 - 180 Kč
  • Večeře 12.12.2017 - 180 Kč
  • Oběd 13.12.2017 - 180 Kč

ZAHESLOVANÉ STUDIJNÍ MATERIÁLY