Program:
18. 5. 2021 od 9:00 do 14:00 hod.
JUDr. Hana Poláková – odborník na školskou legislativu
Vztah ředitel školy x zřizovatel
Seminář podá ucelený přehled problémů, které musí ředitel školy a zřizovatel společně komunikovat v oblasti vzdělávání a financování. Zaměří se na
- vzájemná práva a povinnosti vyplývající ze školského zákona a zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů
- co musí ředitel projednat se zřizovatelem
- právní postavení ředitele školy v kontextu se zákoníkem práce.
19. 5. 2021 9:00 - 13:30 hod.
PaedDr. Milan Pavlík - lektor s dlouholetou řídící praxí ve školství
Hodnocení zaměstnanců, vedení hodnotícího pohovoru
Seminář je zaměřen prakticky s příklady dobré praxe.
- hodnotit či nehodnotit
- jakým způsobem hodnotit
- metody hodnocení
- hodnotící rozhovor
- chyby v hodnocení
- případové studie, diskuse
(konkrétní dotazy k jednotlivým seminářům je možno zaslat před seminářem, budou zařazeny do programu)
Máte-li o setkání zájem, zašlete prosím závaznou přihlášku do 15. 5. 2021 prostřednictvím formuláře na webových stránkách, popř. poštou, e-mailem. Po tomto datu je možné se přihlásit po telefonické dohodě. Přihlášeným účastníkům zašleme fakturu na zaplacení.
Podmínky účasti: Účastníci jsou zařazováni podle došlého pořadí. Přihlášku lze zrušit pouze do termínu uzávěrky (termín přihlášek – rozhodující je den doručení), při vrácení platby bude účtován stornovací poplatek ve výši 10 %. Při neúčasti nebo zrušení přihlášky po uzávěrce, poplatek nevracíme. Organizace má právo vyslat náhradníka. Změna termínu semináře, lektora a přednáškového sálu vyhrazena.