Obsah semináře:
Seminář podá ucelený přehled problémů, které musí ředitel a zřizovatel společně komunikovat v oblasti vzdělávání a financování. Zaměří se na:
K této formě výuky budete potřebovat PC, nebo notebook, připojení k internetu, ideálně i kameru a mikrofon, abyste se mohli případně zapojit do diskuze. Možné je i připojení přes chytrý telefon, kam si budete muset stáhnout aplikaci Meet.
Termín podání přihlášek: Máte-li o seminář zájem, zašlete přihlášku prostřednictvím formuláře na webových stránkách, popř. e-mailem nebo poštou nejpozději 3 dny před konáním semináře a poplatek prosím uhraďte na účet vedený u KB Žďár n. S., č.ú. 5363060267/0100, v.s. 0521 před konáním semináře. Daňový doklad o zaplacení Vám zašleme zároveň s osvědčením po semináři. Prosíme o zaplacení semináře předem, abychom Vám mohli zaslat přihlašovací údaje.
Podmínky účasti: Účastníci jsou zařazováni podle došlého pořadí. Přihlášku lze zrušit pouze do termínu uzávěrky (termín přihlášek – rozhodující je den doručení), při vrácení platby bude účtován stornovací poplatek ve výši 10 %. Při neúčasti nebo zrušení přihlášky po uzávěrce, poplatek nevracíme. Organizace má právo vyslat náhradníka. Změna termínu semináře, lektora a přednáškového sálu vyhrazena.