Vztah ředitel x zřizovatel a další povinnosti vyplývající z dalších právních předpisů
termín: 10.11.2021
nabízíme pracovníkům škol a školských zařízení webinář, akreditace MŠMT č.j. MSMT- 13810/2021-4-457
určeno pro: |
školy
|
časový rozsah: |
od 9:00 do 14:00 hod.
|
místo konání: |
ON-LINE - VÝUKA |
akreditace: |
MSMT ČR č.j. 13810/2021-4-457
|
var. symbol: |
Přihlášeným účastníkům zašleme fakturu na úhradu.
|
lektor: |
JUDr. Hana Poláková - odborník na školskou legislativu, autorka odborných publikací
|
typ semináře: |
webinář
|
cena: |
1.690 Kč
|
způsob platby: | Po přihlášení Vám zašleme fakturu na úhradu vzdělávání. Prosíme o zaplacení semináře předem, abychom Vám mohli zaslat přihlašovací údaje. |
---|
Obsah semináře:
Povinnosti ředitele školy a školského zařízení vyplývající z právních předpisů
1. vztah ředitele školy a zřizovatele
práva a povinnosti ředitele a zřizovatele vyplývající ze školského zákona a zákona 561/2004 Sb. a zákona o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů č. 250/2000 Sb. (o čem rozhoduje ředitel, o čem rozhoduje zřizovatel)
2. povinnosti ředitele vyplývající z dalších právních předpisů (zejména zákoníku práce, zákona o pedagogických pracovnících)
Termín podání přihlášek: Máte-li o seminář zájem, zašlete přihlášku prostřednictvím přihlašovacího formuláře na našich webových stránkách, popř. e-mailem nejpozději 3 dny před konáním semináře . Po přihlášení Vám zašleme fakturu na úhradu vzdělávání. Prosíme o zaplacení semináře předem, abychom Vám mohli zaslat přihlašovací údaje.
Podmínky účasti: Účastníci jsou zařazováni podle došlého pořadí. Přihlášku lze zrušit pouze do termínu uzávěrky (termín přihlášek – rozhodující je den doručení), při vrácení platby bude účtován stornovací poplatek ve výši 10 %. Při neúčasti nebo zrušení přihlášky po uzávěrce, poplatek nevracíme. Organizace má právo vyslat náhradníka. Změna termínu semináře, lektora a přednáškového sálu vyhrazena.
MŮŽETE DOOBJEDNAT
ZAHESLOVANÉ STUDIJNÍ MATERIÁLY