Program:
Jak pracovní dobu upravuje obecně platná právní úprava daná zákoníkem práce a v čem jsou odlišnosti pro pedagogické pracovníky. Všimneme si novinek přinesených novelou zákoníku práce zejména u dohod mimo pracovní poměr. Jak rozepsat pracovní dobu pedagogickým pracovníkům do pracovních směn, jak ji vykazovat. Máme ve školství pracovní pohotovost? Co jsou to přespočetné hodiny. Součástí semináře je i výklad nařízení vlády č. 75/2005 Sb., jeho novelizace účinná od 1.9.2022 a 1.9.2023.
K této formě výuky budete potřebovat PC, nebo notebook, kvalitní připojení k internetu, ideálně i kameru a mikrofon, abyste se mohli případně zapojit do diskuze. Doporučujeme připojení přes Google Chrome. Možné je i připojení přes chytrý telefon, kam si budete muset stáhnout aplikaci Meet. Prosíme o zaplacení semináře předem, abychom Vám mohli zaslat přihlašovací údaje.
Máte-li o seminář zájem, zašlete přihlášku prostřednictvím formuláře na našich webových stránkách nebo e-mailem tak, abychom přihlášku obdrželi nejpozději 3 dny před konáním semináře (po tomto datu se lze přihlásit po telefonické dohodě). Přihlášeným účastníkům zašleme před seminářem fakturu na úhradu vzdělávání. Prosíme o zaplacení semináře předem, abychom Vám mohli zaslat přihlašovací údaje.
Podmínky účasti: V případě nezařazení nebo zrušení semináře bude účastnický poplatek vrácen. Přihlášku lze zrušit pouze do termínu uzávěrky ( termín podání přihlášek – rozhodující je den doručení), při vrácení platby bude účtován stornovací poplatek ve výši 10 %. Při neúčasti nebo zrušení přihlášky po uzávěrce, poplatek nevracíme. Organizace má právo vyslat náhradníka. Změna termínu semináře a lektora vyhrazena